Вільногірська загальноосвітня школа №5
Субота, 18.11.2017, 12:29
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гость | RSS


Тільки Українське радіо-онлайн

Меню сайту

Категорії розділу
Астрономія [188]
Інформатика, технології [99]
Фізика [122]
Людина, природа [161]
Усміхніться [24]
Математика [1]
Інтернет-безпека [8]

Запитуйте - Відповімо

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук по сайту

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода у Вільногірську

Головна » Статті » НОВИНИ НАУКИ » Фізика

НАСА розробляє екологічний літак майбутнього
  Фахівці НАСА продовжують тестування експериментальних конструкцій літаків майбутнього, які мають бути малошумними і економічними.

Нещодавно інженери Дослідницького центру Ленглі НАСА в Хемптоні, штат Вірджинія, встановили модель літака 15-% масштабу, розроблену компанією Boeing. Велика, майже 4-метрова модель літака встановлена в трансзвуковій аеродинамічній трубі, де перевіряється аеродинаміка літальних апаратів, що літають на високих дозвукових швидкостях.

Новий тип літака під назвою SUGAR Volt (дослідження по розробці дозвукового ультраекологічного літака) розроблений компанією Boeing у рамках програми НАСА по створенню пасажирського літака нового покоління.

Макет літака має лише одне крило - більше для випробувань не треба. Тонке крило літака економить паливо, проте пасажирів такого літака чекає досить хвилююче видовище: навіть з урахуванням підпори тонке крило під час польоту помітно деформуватиметься, згинаючись і розгинаючись. Тому особливо вразливим людям біля ілюмінатора краще не сідати.

Модель-прототип SUGAR використовує оригінальне технічне рішення, яке дозволяє зменшити аеродинамічний опір і, відповідно, понизити витрату палива. Для цього використовується визнане перспективним конструктивне рішення: зменшення товщини крил. Сучасні високоміцні композитні матеріали дозволяють істотно зменшити товщину крил літака, однак це тягне за собою ряд проблем. Передусім, в тонкому крилі важко розмістити паливні баки і складну механізацію, як це є у сучасних літаків. І головне: довге тонке крило у польоті спричинює досить сильні коливання, тому конструктори Boeing передбачили спеціальну підтримувальну підпору, схожу на ті, що використовувалися на древніх біпланах на зорі авіації.

В ході випробувань інженери хочуть перевірити, як згинатиметься і розгинатиметься крило на різних швидкостях і режимах польоту. Попередні розрахунки показали, що нова конструкція крила дозволить зменшити витрату палива на 5-10% в порівнянні з найдосконалішими зразками сучасних крил авіалайнерів.

Крім того, концепція SUGAR Volt припускає використання водневих або метанових паливних елементів. На час перебування в аеропорту літаки заряджатимуться за допомогою бортових батарей від місцевої електромережі, при зльоті використовуватиметься звичайне авіаційне паливо, а вже на крейсерській висоті літак перемикатиметься на систему живлення від електроенергії.

Швидше за все, розмах крила літаків буде удвічі більшим, ніж у нинішніх пасажирських літаків. Завдяки такій розробці можна зменшити при зльоті літака довжину розгону, підвищити його енергоефективність і компенсувати велику вагу батарей.

Але не варто сподіватися на появу гібридних літаків в тому чи іншому варіанті раніше, ніж в 2030 році. В першу чергу це залежить від того, що рівень розвитку сучасних технологій не дозволяє створити акумуляторні батареї з достатньою місткістю, хоча роботи в цьому напрямі проводяться не лише в автомобільній та електронній, але і в інших видах промисловості.

За матеріалами сайтів http://rnd.cnews.ru, http://www.eco-dom.su
Зображення з сайту http://inhabitat.com

Відеофайл про літак майбутнього:



Новости науки на украинском языке. Физика: НАСА разрабатывает экологический самолет будущего
Science news in Ukrainian. Physics: NASA is developing ecological future aircraft
Категорія: Фізика | Додав: Admin (02.02.2014)
Переглядів: 321 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1. (13:15 Середа) Спам
That's 2 clever by half and 2x2 clever 4 me. Thnkas!

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright Vilnogirsk_school5 © 2017 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz