Вільногірська загальноосвітня школа №5
П`ятниця, 22.09.2017, 01:04
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гость | RSS


Тільки Українське радіо-онлайн

Меню сайту

Запитуйте - Відповімо

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук по сайту

Календар новин
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода у Вільногірську

Шкільне наукове товариство учнів "Еврика" Вільногірської ЗОШ №5
 
Роботи членів ШНТУ ЕВРИКА у 2015-2016 навчальному році

Аналіз цін на споживчі товари у магазинах нашого міста

Відділення: природничі науки
Секція: економіка

Автор роботи: Вероніка Кузьміна
Науковий керівник: О.Д.Зеркаль

Переможець у номінаціях «Найбільш пізнавальна робота», «Робота, що має найбільше практичне значення», «Найкраща презентація роботи»

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)

Кожен з нас, з точки зору економіки, - споживач, який намагається задовольнити свої потреби. Економіка в свою чергу аналізує і пояснює вибір в процесі задоволення потреб. І якби у людства не було необхідності задовольняти свої потреби, не існувало б, мабуть, і цієї науки. Раціональна поведінка споживача ґрунтується на багатьох засадах. Одна з основних цілей споживача – правильно розподілити наявний дохід під час придбання споживчих благ. Якому товару віддати перевагу: з нижчою ціною чи з вищою якістю? З цим питанням зіштовхується кожен у повсякденному житті. А на сьогоднішній день ця проблема вибору особливо гостро стоїть перед нами, українцями. Річ в тім, що сьогоднішня економічна ситуація в Україні залишає бажати кращого. Рівень інфляції, що вже в десятки разів перевищив норму, підняв ціни на основні споживчі товари буквально «до небес». Однак поряд із підвищенням цін доходи населення не змінилися, і цей факт ставить українського споживача в особливо скрутне становище. Раціональна поведінка споживача зараз має включати в себе вкрай виважені рішення, зроблені на основі аналізу споживчих цін. А саме аналіз споживчих цін є основною складовою нашої дослідницької роботи, актуальність якої тепер залишається поза сумнівами.

Мета роботи:
шляхом порівняння цін на основні споживчі товари визначити найбільш «дорогі» та найбільш «дешеві» магазини нашого міста; дати практичні рекомендації споживачам щодо раціонального вибору товарів споживчого кошика.

Предмет дослідження:
продуктові відділи найбільш популярних у нашому місті магазинів.

Об’єкт дослідження:
продуктові товари щоденного попиту.

Практичне значення:
результати дослідницької роботи можуть бути використані на уроках економіки, факультативних курсах, а також у якості практичних рекомендацій для споживачів.

 


Жива англійська мова… Яка вона?

Відділення: філологія
Секція: іноземні мови

Автор роботи: Анастасія Кушнєрова
Науковий керівник: Є.В.Проскуріна

Переможець у номінаціях «Найбільш оригінальна робота»

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)

В сучасному світі важливу роль відіграє комунікація. Не менш важливу роль має спілкування людей різних країн. Категорія населення, яка користується соціальними мережами зростає з кожним днем, а особливого вжитку в повсякденності набуває всесвітня соціальна мережа Twitter. В ньому проводять свій час переважно підлітки та люди середнього віку. Спілкування в Інтернеті зараз має свої правила. Люди можуть їх дотримуватись або ні, це залежить від них самих та від рівня їх освіченості. Так як засновником Twitter є Джек Дорсі, який є американцем, то певна річ соціальна мережа взяла свій старт в Америці і відповідно спілкування там відбувається англійською мовою. Ця мережа була розповсюджена по світу у 2006 році і з того часу люди різних країн мають можливість спілкуватися один з одним. Усім загальновідомо, що англійська мова є мовою міжнародного спілкування, тому ми обрали тему «Жива англійська мова…яка вона?»

Мета нашої роботи:
- показати живе спілкування людей
- виявити рівень освіченості користувачів мережі Твіттер
- дізнатися чи дійсно користувачі дотримуються лексико-граматичних правил англійської мови

Щоб дослідити нашу тему, ми визначили такі завдання:
- дізнатися як англійська мова використовується іноземцями
- провести опитування серед 9-11 класів і дізнатися, чи спілкується хтось в Twitter
- показати реальне вживання англійської мови, звертаючи увагу не тільки на граматику, але й на лексичне використання

Предмет дослідження - Англійська мова як засіб спілкування.

Об'єкт нашої роботи - соціальна мережа Twitter.

Матеріал дослідницької роботи може бути використаний:
- на уроках англійської мови;
- на факультативних заняттях;
- на курсах з іноземної мови, що проводяться в Україні.

Актуальність нашої роботи полягає в тому, щоб дізнатися, яка вона справжня жива англійська мова і провести аналіз того, що вивчається у школі і що є у дійсності.

 


Як комп'ютерні ігри допомагають у вивченні англійської мови

Відділення: філологія
Секція: іноземні мови

Автори роботи: Артем Велічук, Даниїл Кишинський
Науковий керівник: Є.В.Проскуріна

Переможець у номінаціях «Найбільш оригінальна робота»

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)

Наша робота є досить актуальною в наш час, тому що майже всі діти грають в комп’ютерні ігри. Розглядаючи цю тему, в Інтернеті ми знайшли схожі думки, схожі висвітлені проблеми, але наша робота присвячена учням нашої школи та рівнем їх володіння англійською мовою за допомогою уроків або можливо навіть ігор. Нас цікавить завжди чому так легко запам’ятовуються слова в іграх, і чому ж так інколи деяким буває важко запам’ятати слова на уроці. Дитяча пам'ять розвивається постійно, але це вже справа кожного наскільки глибокі та ґрунтовні знання він хоче отримати. Кожного дня ми маємо справу з тим, що приходимо до школи та обговорюємо наші досягнення в іграх, але при цьому ніколи не акцентуємо своєї уваги на тому, що команди або певні дії в більшості випадків виконуються англійською мовою.

Метою нашої теми стало:
- виявити як англійська мова оволодівається учнями нашої школи під час комп’ютерних ігор;
- виявити рівень засвоюваності учнями слів та структур на уроках англійської мови.

Перед собою ми поставили такі завдання:
- дізнатися, які слова в іграх зустрічаються найчастіше, та як їх можна використати на уроках англійської мови;
- дізнатися думку учнів нашої школи з зазначеної теми;
- висловити власну думку з приводу засвоєння слів на уроках англійської мови та під час гри.

Предмет дослідження – комп’ютерні ігри.

Об’єкт дослідження – лексичний матеріал англійських слів в іграх.

Актуальність нашої теми полягає в тому, що рівень зацікавленості вивчення англійської мови можна підтримувати за допомогою комп’ютерних ігор, а також навпаки, коли завдяки урокам діти свої знання застосовують в іграх.

 


Галерея кімнатних рослин

Відділення: природничих наук
Секція: хіміко-біологічна

Автори роботи: Катерина Сікарьова
Науковий керівник: Г.Д.Жолоб

Переможець у номінаціях «Найбільш пізнавальна робота», «Робота, що має найбільше практичне значення»

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)

Людина здавна прикрашала свій дім квітами. Квіти не тільки поліпшують настрій, а й покращують енергетику людини. Будь – яке приміщення без кімнатних квітів здається нам холодним та непривітним. Рослини очищують повітря та наповнюють дім життєвою енергією. Рослини радують людей своєю зеленню, своїми квітами. Нам подобається дивитися на зелень, яка прикрашає сучасні інтер’єри. Запах, який йде від рослин, має стимулюючу для здоров’я та антибактеріальну дію.

А якщо до всього цього додати естетичний компонент який активно впливає на народження позитивних емоцій, одного з найважливіших факторів стану здоров'я, тоді можна сміливо стверджувати, що краса природи рятує, якщо не світ – то здоров'я людини.

Внутрішнє та зовнішнє озеленення закладів освіти, крім естетичного виховання створюють комфортні умови для праці у приміщені та на території закладу. У сучасному фітодизайні для досягнення бажаного ефекту в оформлені інтер’єру коридорів, класних кімнат використовуються сучасні декоративні матеріали, живі та штучні квіти, сухоцвіти, каміння, гальки . Вплив рослин один на одного називається алелопатією, тому при поєднанні декількох рослин необхідно дотримуватись певної гармонії.

Але окрім впливу рослин один на одного, слід так само враховувати і їх вплив на саму людину. Сильний аромат і пилок квітучих рослин можуть привести до появи головного болю і викликати алергію.

Фітодизайн –це проектування і практичне застосування рослин у штучному предметному середовищі, яке вирішує естетичні, медико-біологічні, психологічні проблеми, пов`язані з ізоляцією людини від природного рослинного середовища.

Мета: здійснити ефективний підбір кімнатних рослин, які б могли відповідати актуальному на сьогоднішній час фітодизайну у шкільних приміщеннях.
Завдання проекту:
1.Проаналізувати кількісний склад кімнатних рослин в приміщенні школи.
2.Виявити наявність ядовитих кімнатних рослин у школі.
3.Поповнити колекції кімнатних рослин, забезпечити розширення їх видового складу.
4.Створити та реалізувати міні проект по озелененню тренінгового кабінету шкільного приміщення.

Об’єкт дослідження: кiмнатнi рослини.
Предмет дослідження – дизайнерське оформлення тренінгового кабінету з використанням тропічних та субтропічних кімнатних рослин.

Актуальність теми проекту:
Гармонійно підібрані кімнатні рослини для шкільних кабінетів впливають на емоційний та фізичний стан людини. Так як ми більшу частину свого часу проводимо у школі в різних класних кабінетах, тому фітодизайн кабінетів має важливе емоційне та фізичне значення для тих людей які перебувають там.

Науково-практичне значення:
- визначення мінімальної кількості кімнатних рослин на площу;
- розрахувати кількість кисню та вуглекислого газу, яке виділяє кімнатна рослина на певну територію;
- вплив на емоційний та фізичний стан людини при використанні фітодизайну у різних за призначенням кабінетах.

 


Символіка українських народних пісень

Відділення: філології
Секція: української мови і літератури

Автори роботи: Єлизавета Пальчик
Науковий керівник: К.В.Шевченко

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)

Символіка будь-якого народу є важливим чинником творення національно-культурної картини світу. Маючи глибокі знання системи національних символів, ми можемо усвідомлювати не тільки картину світу, а й зрозуміти, як формувався духовний скарб наших предків.

Багатовікова історія української народної пісні, її невичерпне багатство, її духовна сила сприяли закріпленню в ній великої кількості символів, у яких відображалися найрізноманітніші сторони життя українського народу. Необхідність першочергового розгляду саме символів зумовлена тією універсальною роллю, яку вони відіграють у творенні фольклорного тексту.

Символіка народних пісень приваблювала багатьох учених, зокрема Г.Сковороду, М.Костомарова, М.Максимовича, А.Метлинського, О.Потебню, І.Франка та ін. Проте прикладів цілісного дослідження символів, зокрема їх функціонування в українських народних піснях, на жаль, не маємо, чим і продиктована актуальність дослідження.

Об’єктом дослідження є символіка та використання її мотивів у календарно-обрядових піснях.

Предмет дослідження – календарно-обрядові пісні.

Мета дослідження: з’ясувати семантику і функції символіки у контексті української календарної обрядовості.

Досягнення цієї мети передбачає розв’язання таких завдань:
- визначення поняття «символ»;
- аналіз загальної специфіки обрядової символіки;
- дослідження особливостей семантики і функцій символів у контексті української календарної обрядовості.

Методи дослідження: робота ґрунтується на аналізі та дослідженні літературних джерел, праць видатних вітчизняних та зарубіжних науковців. Важливим є метод аналізу та синтезу опрацьованої інформації, розробка власних висновків та припущень, порівняльний та критично-літературний методи.

Наукова новизна роботи полягає в тому, що в ній здійснено системний аналіз символіки та її мотивів у календарній обрядовості.

Практичне значення: матеріал цієї роботи може бути використаний на уроках української літератури та музичного мистецтва, уроках з позакласного читання, на виховних годинах та позакласних заходах, при вивченні факультативного курсу для глибшого вивчення традиційної календарної обрядовості українського народу.

 


Вплив хореографії на фізичний та емоційний базис людини, що координує її творчий потенціал

Відділення: мистецтвознавства
Секція: музичне мистецтво

Автори роботи: Лоліта Глущенко
Науковий керівник: О.А.Гузенко

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)

Кожний вид мистецтва має свої специфічні закони відображення життя, свої особливі форми, виразні методи і свій матеріал. Письменник пише роман, повість, поему, п’єсу, користуючись словом; композитор в своїй творчості користується звуками музики; художник – фарбами; скульптор – пластичними матеріалами, а хореограф – виразною пластикою тіла, рухами, мімікою і жестами. Але всі види мистецтва об’єднує одна ціль – створення краси, яка рівнозначна добру, душевній і фізичній досконалості людини. Створена мистецтвом ідеальна краса народжує в людині благородні наміри до самовдосконалення. Хореографічне мистецтво – це унікальне мистецтво. Тут злились в єдиному потоці: танець і пантоміма, музика і поезія, скульптурні пози і пластика рухів, а також драматургія літературного твору.

В перекладі з грецької «хореографія» означає «запис рухів». Але зміст цього слова став значно ширшим і поняття, «хореографія» в теперішній час включає в себе все те, що відноситься до мистецтва танцю: і професійний класичний балет, і народні, і бальні танці, і танець-модерн, і естрадні танці – все це називається хореографією. Люди створили танець як одну з форм художнього спілкування, як засіб вираження своїх думок і почуттів. "І чим радісніші та життєрадісніші будуть наші танці, тим більше хореографічне мистецтво хвилюватиме людей, бо танець – це завжди гімн щастю і добру” – так говорив Ж.Ж. Новерр. Різноманітність рухів, логічна послідовність фігур, швидкість і легкість, точність рухів, рівновага, контрастність рук і ніг, темпу, фігур – все це якості хореографічного танцю.

Високий рівень художньо-естетичного впливу хореографії пояснюється тим фактом, що танець відкриває творчий потенціал людини, сприяє розумінню чарівного мистецтва танцю, розвиває відчуття прекрасного, вчить сприймати образну мову музики, духовно збагачує особистість.

Актуальність теми роботи визначається зростаючим інтересом, який спостерігається у сучасному вихованні до хореографії як синтетичного вида мистецтва, що поєднує у собі духовно-культурний та тілесно–культурний компоненти , гармонія яких впливає на різнобічний розвиток дитини.

Мета роботи: дослідити розвиток фізичних та творчих здібностей засобами хореографії.

Реалізація поставленої мети передбачає розв’язання таких завдань:
- Визначити теоретичну базу дослідження (сутність термінів “хореографія”, “танець”, “танцетерапія”.)
- З’ясувати роль хореографії у розвитоку емоційно-моральної культури особистості.
- Дослідити й систематизувати основні компоненти впливу хореографії на фізичний та емоційний стан особистості.
- Простежити загально-фізичний, музично-ритмічний, руховий та емоційний розвиток дітей під час експерименту.

Об’єкт дослідження: фізичний і естетичний розвиток дітей за допомогою хореографії.

Предмет дослідження: танець як засіб хореографічного виховання.

Наукова новизна дослідження полягає в тому, що у ході роботи з метою виявлення та аналізу впливу хореографії на формування особистості, ми визначила критерії, які дозволяють говорити про рівень гармонізації загального розвитку дитини.

Практичне значення: матеріали дослідження можна використовувати на уроках музики та руху, на позакласних заняттях.

 


Copyright Vilnogirsk_school5 © 2017 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz