Вільногірська загальноосвітня школа №5
Понеділок, 25.09.2017, 13:32
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гость | RSS


Тільки Українське радіо-онлайн

Меню сайту

Запитуйте - Відповімо

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук по сайту

Календар новин
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода у Вільногірську

Шкільне наукове товариство учнів "Еврика" Вільногірської ЗОШ №5
 
Роботи членів ШНТУ ЕВРИКА у 2016-2017 навчальному році

Інтерпретація феміністичних ідей у творах Ольги Кобилянської «Людина» та «Valse melancolique»

Секція української літератури

Автор роботи: Андрієнко Каріна
Науковий керівник: С.Ф.Бублик

Переможець у номінації «Ораторські здібності доповідача»

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)

На зламі культурних епох завжди змінюються традиційні погляди на роль жінки в культурі загалом та в літературі зокрема. Важливою ознакою сучасності є процес переосмислення досвіду минулого, пошук нових цінностей та орієнтирів.
Помітною і хвилюючою сторінкою світової культури є феміністичні тенденції творчості жінок-письменниць. «Жіноче письмо» внесло в літературу великі відкриття, продемонструвало цікаві погляди на проблеми фемінізму.
Тема даної роботи («Інтерпретація феміністичних ідей у творах Ольги Кобилянської «Людина» та «Valse melancolique») є досить актуальною. Права та обов’язки сучасних жінок значно відрізняються від становища жінки у XIX - XX століттях.
Потрібно зазначити, що останнім часом у вітчизняному літературознавстві з’явився особливий інтерес до творчості Ольги Кобилянської. У колі наукових зацікавлень багатьох сучасних літературознавців виявилися раніше недосліджені аспекти, із застосуванням нових методів аналізу осмислена визначна роль, яку відіграла письменниця в історії українського літературного модернізму.
Отже, актуальність обраної теми дослідження обумовлена недостатньою вивченістю проблеми емансипації жінки в творчості Ольги Кобилянської.

Мета роботи:
означити концепцію письменниці щодо місця жінки в суспільстві; дослідити, як розвиваються й відображаються ідеї фемінізму у творах Ольги Кобилянської (повісті «Людина» та новелі «Valse melancolique»).

Предмет дослідження:
феміністичні погляди Ольги Кобилянської та їх інтерпретація в названих творах.

Об’єкт дослідження:
автобіографічна (щоденники, автобіографії, епістолярій) та художня проза Ольги Кобилянської, зокрема повісті «Людина» та новела «Valse melancolique».

Практичне значення:
науково-практична значимість роботи визначається можливістю використання її теоретичних положень, конкретного матеріалу й висновків наукового дослідження вчителями-словесниками при вивченні літератури в загальноосвітніх школах, а також для спеціального наукового освоєння досліджуваної теми й пов'язаних з нею проблем.


ТРІУМФ ЛЮДСЬКОЇ ГІДНОСТІ: компаративний аналіз творів Івана Багряного «Тигролови» і Джека Лондона «Любов до життя»

Секція української літератури

Автор роботи: Андрієнко Валерія, Терещенко Анна
Науковий керівник: В.М.Єпіфанова

Переможець у номінації «Найбільш повне розкриття теми»

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)

Митці усіх народів у різні часи утверджували людську гідність як найсильнішу рису характеру людини та найвищу цінність її. Не були винятком письменники, відомі твори яких ми вирішили розглянули та проаналізували у нашій науковій роботі. Тож темою даної роботи ми обрали дослідження тріумфу людської гідності. А використаним нами методом дослідження є компаративний аналіз пригодницького роману українського письменника Івана Багряного «Тигролови» та оповідання американського письменника Джека Лондона «Любов до життя».
Обрана нами тема була актуальною впродовж усього розвитку людської цивілізації, такою ж вона дійшла і до наших днів. Уславлення людської гідності як провідне завдання митця було доцільним як серед покоління розстріляного відродження, що протистояло викликам тоталітарного режиму, так і серед жертв «золотої лихоманки», що охопила Америку на світанку періоду капіталізму. І в наш час, спостерігаючи за розвитком останніх трагічних і непередбачуваних подій у світі і Україні зокрема, ми усвідомили нагальну необхідність знову повернутися до даної теми у нашій науковій роботі.
Ми поставили собі за мету здійснити компаративний аналіз вищезгаданих творів та з’ясувати як життєві реалії та перешкоди на шляху людини впливають на становлення її характеру та розвиток гідності.
Під час виконання науково-дослідницької роботи ми виконали наступні завдання:

  • ознайомились із біографіями Івана Багряного та Джека Лондона;
  • прочитали та проаналізували зміст творів «Тигролови» та «Любов до життя»;
  • виявили і порівняли автобіографічні моменти у творах;
  • порівняли сюжетні лінії та образи головних героїв творів «Тигролови» та «Любов до життя»;
  • дослідили тріумф людської гідності на прикладі вищезгаданих творів.

Наша робота є новою з наукової точки зору. Здійснивши ретельний пошук у мережі Інтернет, ми знайшли чимало учбових матеріалів, що стосуються окремих підпунктів нашої роботи, але ми переконалися, що жодного наукового дослідження, яке б цілком відповідало нашій меті, досі не зроблено.

Результати нашого дослідження можуть бути використані вчителями української та зарубіжної літератури під час навчального процесу. Наша робота містить біографічні і літературознавчі матеріали, що допоможуть будь-якій людині, зацікавленій літературним надбанням України та Сполучених Штатів Америки, детально ознайомитися із життєвим та творчим шляхом Івана Багряного та Джека Лондона.

 


Екологічні енергозберігаючі технології

Хіміко-біологічна секція

Автор роботи: Велічук Артем
Науковий керівник: Г.Д.Жолоб

Переможець у номінації «Робота, що має найбільше практичне значення»

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)

У наш час людство переживає надзвичайно важливий, критичний екологічний період своєї історії: деградація природи, людської моралі, поширення хвороб, голоду, зростання рівня конфлікту між техносферою і біосферою. Провідні вчені, мислителі, політичні діячі занепокоєні ситуацією, що склалася на планеті в останні десятиліття та докладають зусиль у пошуках виходу з цього кризового стану. На сьогодні, постає все частіше питання про вичерпання основних джерел палива та енергії, та розглядається питання про використання нових нетрадиційних та невичерпних ресурсів.
До нетрадиційних відновлюваних джерел енергії (НВДЕ) відносять гідроелектростанції, сонячну, фотоелектричну та теплову енергію, енергії припливів, хвиль океану, вітру, тверду біомасу, торф, шахтний метан та інші.
У результаті зростаючого дефіциту електроенергії, виснаження природних ресурсів органічного палива, технологічних та організаційних труднощів, екологічних проблем атомної, теплової та гідроенергетики в енергетичному секторі України склалося напружене становище.
Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду експлуатації енергетичних об’єктів та тенденцій розвитку паливно-енергетичного комплексу показує, що пріоритет у розвитку та впровадженні енергозберігаючих технологій віддається нетрадиційним джерелам енергії, серед яких вітро-сонячна енергетика є одним з найбільш розвинених і перспективних напрямків альтернативної енергетики. Сьогодні вітро-сонячна енергетика займає на Україні провідне місце серед нетрадиційних відновлювальних джерел енергії.
На сьогодні частка НВДЕ у виробництві енергії у світі ще не є значною, але їх потенціал на кілька порядків перевищує рівень світового споживання паливно-енергетичних ресурсів. Темпи зростання обсягів виробництва енергії НВДЕ також значно перевищують аналогічні для традиційних видів енергії. Вітряно-сонячні установки не забруднюють навколишнього середовища, прості в застосуванні, безшумні, можуть мати різні розміри.

Мета роботи:
запровадження альтернативних джерел енергії вітру та сонця з метою отримання додаткової електроенергії для малих споруд.

Об’єкт дослідження:
нетрадиційні відновлювальні джерела енергії

Предмет дослідження:
альтернативні джерела енергії вітру та сонця

Завдання роботи:

  1. Проаналізувати кількість споживання електроенергії школою за останні 5 років.
  2. Проаналізувати грошові витрати на використану електроенергію за останні роки.
  3. Проаналізувати зміни тарифів на електроенергію за останні 5 років.
  4. Підготувати пропозиції щодо можливостей використання альтернативних джерел енергії у Вільногірській ЗОШ № 5.

 


Побудова чотирикутника

Секція математики

Автор роботи: Гладка Дарина
Науковий керівник: Л.С.Ніколаєнко

Переможець у номінації «Найбільш оригінальна робота», диплом ІІ ступеня

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)

Рівень математичної культури багато в чому визначається умінням розв’язувати задачі, а задачі на побудову підвищують саме алгоритмічну культуру, розвивають конструктивний підхід, сприяють правильному розумінню геометрії як науки про властивість просторових форм.
Чотирикутник – це одна з простих фігур на площині. Але його побудова за допомогою циркуля та лінійки не являються традиційною темою шкільної програми. Бо при вивченні задач на побудову більша увага таки належить трикутнику. Ось ми і взялися за створення збірника задач на побудову чотирикутників.

У роботі розглядаються задачі на побудову чотирикутника за його вибраними елементами. Вивчається також побудова вписаних і описаних чотирикутників. Тому задачі на побудову чотирикутників базуються не тільки на властивостях даних фігур, але і на властивостях кутів, трикутників, кіл та їх елементів.

Дана збірка задач унікальна тим, що в ній розглядається побудова лише чотирикутників, пропонуються свої способи побудови. Якщо задача не має розв’язку, в висновках до неї це обов’язково обґрунтовується. Але в збірнику зустрічаються і задачі, які уже мають свого автора. Вони позначені певним чином.

Цей збірник задач може бути використаний на уроках геометрії при вивчені задач на побудову, на факультативних заняттях профільного напрямку, студентами коледжів та університетів, де вивчається математика та креслення, а також учнями та викладачами з метою самоосвіти.


Природний антибіотик чи шкідливий алерген?

Хіміко-біологічна секція

Автор роботи: Грищенко Костянтин
Науковий керівник: І.П.Шумілова

Переможець у номінації «Найбільш пізнавальна робота», «Робота, що має найбільше практичне значення», диплом ІІІ ступеня

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)


Хемілюмінесценція: від теоретичних пошуків до практичного використання

Хіміко-біологічна секція

Автор роботи: Крігер Микита
Науковий керівник: Т.Є.Човрі

Переможець у номінації «Найбільш повне розкриття теми», диплом І ступеня

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)

Світіння нічного моря. Блакитний колір газового пальника. Слабке білясте світіння гнилого дерева в лісі. Світиться фосфор. У всіх цих випадках світіння виникає за рахунок енергії хімічної реакції. Звідси - назва явища: хемілюмінесценція, тобто хімічне світіння. Численні приклади хемілюмінесценції в живих організмах - біолюмінесценції: світяться бактерії, «фосфоресценція» морської води, світлячки, риби, або мають спеціальні світлоносні органи, або викидають рідину, що світиться.
Хемілюмінесценцію почали досліджувати раніше, ніж інші різновиди люмінесценції. Але і тепер вона залишається одним з найменш вивчених видів люмінесценції, тому дослідження хемілюмінесценції мають велике значення.
По-перше, при хемілюмінесценції реакція як би сама розповідає про себе мовою світла. Якщо оволодіти цим «мовою», скласти його «словник», вивчити «граматику», то можна дізнатися багато нового і важливого про те, як протікає реакція, який її механізм. А знання останнього необхідно для ефективного і раціонального проведення технологічних процесів в хімічному виробництві. Якщо технологічний процес отримання будь - якого хімічного продукту супроводжується хемілюмінесценцією, то її інтенсивність може служити мірою швидкості процесу: чим швидше йде реакція, тим яскравіше світіння. На цій основі можливий хемілюмінесцентний автоматичний контроль і регулювання хіміко-технологічних процесів.
По-друге, в ряді випадків хемілюмінесценція виявляється зручним, а часом і єдиним способом вивчення багатих енергією (збуджених) молекул і атомів - частинок, які грають велику роль в ряді важливих процесів, наприклад, в процесах, що йдуть під дією радіоактивного випромінювання, під дією сонячної радіації у верхніх шарах атмосфери, при фотохімічних реакціях (зокрема, при фотосинтезі).
По-третє, світіння, що виникає при біологічних процесах, як сподіваються біологи, «розповість» багато нового і цікавого про найскладніші реакціях, що йдуть в живому організмі.
Нарешті, енергію, що виділилася в хімічній реакції, можна використовувати для отримання ефекту вимушеного когерентного випромінювання в квантових генераторах - лазерах, в даному випадку - хімічних лазерах.
По-четверте при хемілюмінесценції відбувається пряме перетворення хімічної енергії в енергію електромагнітних коливань, тобто в світло. Це ще один приклад перетворення одного виду енергії в інший. Якби коефіцієнт корисної дії (ККД) такого перетворення був великий, то це мало б і практичне значення: можна було б створити дешеві хімічні джерела світла.

Мета роботи:
ретельно вивчити явище хемілюмінесценції, залежність терміну дії хімічних джерел світла від різноманітних факторів і спрогнозувати можливість використання хімічних джерел світла у побуті та промисловості.

Завдання роботи:

  • познайомитися з науковими джерелами з даного питання;
  • переглянути усі можливі відеоматеріали з даного питання у мережі Інтернет;
  • відібрати доступні для можливостей нашого хімічного кабінету методики синтезу речовин з хемілюмінесцентними властивостями;
  • синтезувати зразки речовин з хемілюмінесцентними властивостями;
  • дослідити залежність тривалості світіння від використання в процесі синтезу різноманітних сульфатів та хлоридів;
  • спрогнозувати можливість створення джерел світла на основі явища хемілюмінесценції і галузі їх використання.

 


Тема самопожертви у новелах О.Генрі

Філологічна секція

Автор роботи: Круть Катерина
Науковий керівник: О.В.Пойда

Переможець у номінації «Робота – естетична насолода»

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи

Скачати ТЕКСТ роботи (у форматі PDF)

У сучасному літературознавстві залишається актуальною тема самопожертви. Проблеми людських стосунків, роздуми про суттєві сторони життя людини завжди привертали увагу американського митця О.Генрі. Одним із засобів подолання негараздів письменник вважав взаєморозуміння та прагнення зробити добро іншому.
Вся творчість американського письменника О.Генрі проникнута любов'ю до простої людини, гуманізмом, вірою у можливість морального вдосконалення людини. На думку О.Генрі, кращі якості людської натури проявляються у моменти найвищого загострення ситуації, тому автор піддає своїх героїв перевірці життєвими випробуваннями, які вимагають мужності, терпіння, рішучості, а іноді здатності на самопожертву. О.Генрі говорив, що невеликий твір може мати велике виховне значення. В ньому мають поєднуватися гумор та глибоке співчуття. Однією з тем творчості письменника є тема самопожертви. Внутрішня краса перетворює «маленьку людину» на героя.

Об’єкт дослідження:< br> новели О.Генрі „Дари волхвів”, „Із любові до мистецтва”, „Пурпурова сукня”, „Перетворення Джиммі Валентайна”, „Останній листок”.

Предмет дослідження:
характери героїв новел О.Генрі.

Мета роботи:
визначити, як письменник розкриває у новелах тему милосердя, самопожертви.

Завдання:

  • визначити теоретичну базу дослідження (сутність терміну „самопожертва”);
  • дослідити й проаналізувати особливості поведінки та ставлення до людей героїв новел О.Генрі;
  • простежити, як герої новел проявляють свою людську сутність.

Практичне значення:
матеріали дослідження можна використовувати на уроках позакласного читання із зарубіжної літератури, на факультативних заняттях.

 


Позаконкурсні роботи учнів початкової школи


Вплив зовнішніх умов на ріст кристалів

Автор роботи: Шакун Єгор (4 клас)
Науковий керівник: С.Г.Мазінова

Метою роботи є вивчення впливу різних зовнішніх чинників на ріст та форму кристалів неорганічних солей.

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи


Вплив біоритмів на активність та успішність учнів

Автор роботи: Борилюк Діана (4 клас)
Науковий керівник: С.Г.Мазінова

Мета роботи: навчитися раціонально використовувати внутрішній годинник організму; навчити інших керувати своїми емоціями, піклуватися про зміцнення свого фізичного, інтелектуального і емоційного здоров’я.

Скачати ПРЕЗЕНТАЦІЮ роботи


Copyright Vilnogirsk_school5 © 2017 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz