Вільногірська загальноосвітня школа №5
Неділя, 19.11.2017, 23:46
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гость | RSS


Тільки Українське радіо-онлайн

Меню сайту

Запитуйте - Відповімо

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Пошук по сайту

Календар новин
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Свята та події
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Погода у Вільногірську

  МІЖНАРОДНИЙ КОНКУРС З ІНФОРМАТИКИ ТА КОМП'ЮТЕРНОЇ ГРАМОТНОСТІ "БОБЕР"

Ідея конкурсу виникла в 2003 році під час проведення в США Міжнародної Олімпіади з Інформатики у керівника литовської команди проф. Валентини Дагєне. Там же з’явилась і назва конкурсу. Відомий американський вислів про працьовитих і цілеспрямованих людей – "Busy as a beaver" ("зайнятий, як бобер"). Тому симпатичний бобер став символом цього турніру. Перший конкурс був проведений у Литві в 2004 році. У наступному році в литовському місті Пасваліс одинадцять країн – Австрія, Данія, Естонія, Єгипет, Ізраїль, Латвія, Литва, Нідерланди, Німеччина, Польща, Фінляндія - утворили Міжнародну Спільноту «Бобер». Завдання Спільноти – розробка та узгодження завдань національних конкурсів країн-учасників з метою підвищення комп’ютерної грамотності дітей, ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою. В 2007 році Україна вперше взяла участь роботі щорічного зібрання Міжнародної Спільноти «Бобер». 21 грудня 2008 року відбувся перший український конкурс, в якому взяли участь 1429 учнів 5-11 класів.

Форма проведення цього щорічного конкурсу подібна до аналогічних конкурсів з математики і фізики «Кенгуру» та «Левеня». Основна відмінність - всі завдання учні виконують на комп’ютері.

Сайт українського конкурсу - http://bober.net.ua . Тут можна ознайомитись з історією, правилами проведення, завданнями та підсумками конкурсу.

Правила проведення (інформація з сайту конкурсу)

У конкурсі можуть брати участь усі бажаючі учні 5– 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх форм власності (нагадаємо, що інформатика в більшості шкіл зараз вивчається з 9-го класу). Конкурс у загальноосвітніх навчальних закладах проводять координатори конкурсу або вчителі цієї школи. Для участі в конкурсі учень повинен зареєструватися у координатора конкурсу у своєму загальноосвітньому навчальному закладі або в регіонального координатора в іншій установі освіти, де буде проводитися конкурс. Конкурс проводиться в трьох вікових групах: БОБРЕНЯ – для учнів 5 –7 класів; БОБРИК – для учнів 8 – 9 класів; БОБЕР – для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл. Фінансування конкурсу здійснюється за рахунок благочинних пожертв учасників та спонсорів.

Конкурс проводиться в листопаді одночасно в усіх регіонах України за відповідними завданнями для кожної вікової групи. Дата проведення узгоджується з Міжнародною спільнотою « Бобер». Місцеві осередки проведення конкурсу отримують закодовані пакети завдань за три дні до його початку і встановлюють їх на учнівських комп’ютерах. Паролі відкриття пакетів повідомляються місцевим координаторам за день до проведення конкурсу. Головна вимога до координаторів та учасників конкурсу – самостійна та чесна робота над завданнями. Кожен учасник конкурсу отримує пароль до відкриття пакету завдань в день конкурсу, файл відповідей утворюється автоматично в процесі розв’язування завдань, учасник зразу після закінчення конкурсу здає його своєму координаторові. Конкурс триває 90 хвилин – час на розв’язування завдань без урахування часу відкриття пакету та заповнення анкети.

При великій кількості учасників конкурсу в одній школі учні можуть виконувати завдання на домашніх комп’ютерах. Шкільний координатор визначає час і порядок здачі файлів відповідей для кожного такого учасника. Програма автоматично фіксує час початку і час завершення роботи над завданнями. При порушенні часових термінів проведення конкурсу результат може бути анульованим.

Учасникам пропонуються завдання двох типів: а) текстові завдання; до них додаються чотири варіанти відповіді, з яких потрібно вибрати правильний; б) інтерактивні завдання; отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності операцій на комп’ютері. Основним критерієм оцінювання результату є сумарна кількість балів, набрана учасником. Кожен учасник має початкову суму 30 балів. У кожній віковій групі пропонується по 30 завдань ( 10 – по 3 бали, 10 – по 4 бали, 10 – по 5 балів). За неправильну відповідь від загальної суми віднімається 1 бал, відсутність відповіді оцінюється в 0 балів. Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник – 150.

Після закінчення роботи над завданнями, координатор збирає файли відповідей всіх учасників, формує шкільний пакет разом з повним списком учасників та координаторів. Електронний пакет з темою "Результати конкурсу Бобер ”висилається на адресу оргкомітету в день проведення конкурсу.



2010-11 рік

В конкурсі прийняли участь 10 учнів школи. З них сертифікати учасників отримали 4 учні, 3 учні показали добрий результат, 3 учні - відмінний результат.

Відмінний результат: Горб Павло (10-А), Данилюк Ірина (10-А), Усенко Антон (10-Б).

Добрий результат: Войт Ростислав (10-А), Прокопчук Олег (10-А), Биковський Дмитро (11-А).

З персональними результати учасників конкурсу можна ознайомитися .


2011-12 рік

В конкурсі прийняли участь 10 учнів школи: 1 учень 9-го класу, 3 учні 10-го класу, 6 учнів 11-го класу . З них сертифікати учасників отримали 1 учень, 7 учнів показали добрий результат, 2 учні - відмінний результат.

Відмінний результат:  Данилюк Ірина (11-А), Клец Вікторія (9-Б).

Добрий результат: Горб Павло (11-А), Лисенко Данило (11-А), Манойло Микита (11-А), Прокопчук Олег (11-А), Дрок Анастасія (10-А), Козіненко Наталія (10-Б), Краснощок Дмитро (10-А).

З персональними результати учасників конкурсу можна ознайомитися .



2012-13 рік

Конкурс відбувся 11 листопада 2012 року. В конкурсі прийняли участь 12 учнів школи: 2 учні 10-го класу, 10 учнів 11-го класу . З них сертифікати учасників отримали 2 учні, 2 учні показали добрий результат, 8 учнів - відмінний результат.

Відмінний результат:  Кабанова Ганна (11-А), Краснощок Дмитро (11-А), Мішин Андрій (11-А), Козіненко Наталія (11-А), Дрок Анастасія (11-А), Яцина Ілона (11-А), Касай Альона (11-А), Шакун Анна (10-А).

Добрий результат: Яковенко Анастасія (11-А), Трохін Дмитро (11-А).


2013-14 рік

Конкурс відбувся 10 листопада 2013 року. В конкурсі прийняли участь 6 учнів школи з 11-го класу . З них сертифікати учасників отримав 1 учень, 4 учні показали добрий результат, 1 учень - відмінний результат.

Відмінний результат:  Браницький Дмитро (11-А)

Добрий результат: Шакун Анастасія (11-А), Нор Вікторія (11-Б), Переймибіда Віталій (11-Б), Федоренко Артем (11-Б).



 

Copyright Vilnogirsk_school5 © 2017 Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz